Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

(dodatkowe informacje w Regulaminie sklepu)

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu dwóch lat od zakupu towaru.

Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres: OSOMO Marcin Horabik, Osieczany 535, 32-400 Myślenice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@osomo.pl. 

Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać TUTAJ.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Prosimy o dołączenie do składanej reklamacji: 

  • dokładnego opisu oraz zdjęć wady przedmiotu, całości przedmiotu, a także opakowania w którym produkt zostało do Państwa dostarczony, 
  • w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera
    (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu), 
  • informację czy oczekują Państwo naprawy/wymiany produktu /obniżenia ceny/ zwrotu pieniędzy.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od jej złożenia. Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymają Państwo na podany w zgłoszeniu adres pocztowy lub poczty elektronicznej (w zależności od sposobu złożenia reklamacji). Okres ustosunkowania się do reklamacji (14 dni) to czas na potwierdzenie lub zaprzeczenie zasadności reklamacji, nie oznacza to jednak, że w tym terminie produkt musi zostanie przywrócony do stanu zgodności z zawartą umową.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe - zwrócimy Państwu pieniądze. 

Reklamowany towar należy zwrócić na adres: OSOMO Marcin Horabik, Osieczany 535, 32-400 Myślenice, po wcześniejszym ustaleniu z nami sposobu odesłania produktu. Koszty przesyłki pokrywa sklep, nie przyjmujemy jednak przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W celu odesłania produktu - skontaktuj się z nami - sklep zleci na swój koszt odbiór firmie kurierskiej, z usług której aktualnie korzysta. 

UWAGA: Wszystkie produkty, które oferuje nasz Sklep przeznaczone są do użytku domowego. Reklamacja produktu w przypadku wady wynikającej z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe może zostać odrzucona.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl