Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak kupować?

 Jak złożyć zamówienie:

  1. Wybierz produkt i dodaj go do koszyka przez kliknięcie na przycisk DO KOSZYKA na stronie produktu. Powtórz dla kolejnych produktów.
  2. Gdy wybrane produkty będą już w koszyku, przejdź do koszyka (prawy górny róg ekranu).
  3. W koszyku, uzupełnij  dane niezbędne do realizacji wysyłki: wybierz formę dostawę dostępną dla danego produktu oraz sposób płatności.
  4. Jeśli posiadasz kupon rabatowy zaznacz odpowiednie pole, a następnie zatwierdź przyciskiemUŻYJ
  5. Zatwierdź zamówienie poprzez przyciskZAMAWIAM
  6. Jeśli nie masz konta – ZAREJESTRUJ SIĘ, jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie ZALOGUJ SIĘ, możesz również wykonać zakupy bez rejestracji wtedy wybierz ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE
  7. Uzupełnij wszystkie dane niezbędne do wysyłki zamówienia: e-mail, Imię, Nazwisko, telefon, Dane adresowe: ulicę i nr domu, kod pocztowy, miasto. Jeśli chcę, by przesyłka została wysłana na inny adres, zaznacz odpowiednie pole i uzupełnij dane.  W uwagach możesz wpisać dodatkowe informację odnośnie swojego zamówienia.
  8. Po zapoznaniu się z regulaminem sklepu internetowego przejdź do PODSUMOWANIA.
  9. Sprawdź poprawność swoich danych: adres dostawy, adres na fakturze i informacje o sposobie dostawy czy płatności. Na tym etapie możesz te dane edytować.
  10. Jeśli dane są poprawne POTWIERDŹ ZAKUP i dokonaj płatności  (w przypadku wyboru opcji płatności z góry). Z tą chwilą zostaje zawarta umowa sprzedaży ze sklepem internetowym.
  11. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzenie jego złożenia.
  12. Każdorazowo po  zmianie statusu swojego zamówienia (np. przyjęte do realizacji,  gotowe do wysłania, wysłane)  otrzymasz wiadomość e-mail.

Stany dostępności

Przy każdy naszym produkcie znajduje się informacja o Dostępności. W naszym sklepie będą możliwe tylko dwa stany dostępności:

na wyczerpaniu” – wszystkie nasze produkt są unikatowe i posiadamy je tylko w jednym egzemplarzu. Jeśli jesteś zainteresowany większą ilością tego samego produktu skontaktuj się z nam poprzez e-mail: biuro@osomo.ok

„dostępny na zamówienie” – oznacza, że ktoś już kupił dany produkt, ale nic straconego, jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z nami poprzez e-mail: biuro@osomo.pl i wykonamy dla Ciebie podobny obraz lub szafkę.

Panel klienta

W lewym górnym rogu na naszej stronie możesz się ZALOGOWAĆ do swojego konta. Po zalogowaniu, możesz edytować swój profil, zmienić hasło lub edytować adresy dostawy. Znajdziesz tu również informacje o stanie swoich zamówień.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl